melekmi22 hunilimom ahahah ay bilmiyorum ilk defa dogurucam filmlerde falan şak diye doguruveriyolar 😅😅😅 ben sanıyorum suyun geliyo sancim geliyo açılmak olunca çocuk löp diye cikiveriyo
hunilimom melekmi22 yok kız keşke filmlerde ki gibi olsa tam açıklık olup doğurma kısmı kolay sancı kısmı zor 😂😂 benim suyum geldi sancım olmadı suni aldım saatlerce çektim 15 dk doğurdum 😂😂
melekmi22 hunilimom 15 dk yine iyi bence yani burda 3 saat 5 saat sancı çektim diyeni gördüm ayy bu gözler neler gördü bu kulaklar neler duydu da işte bi umuttur doğurmak diyip belki bi avazda doğururum dedim 😅😅😅
hunilimom melekmi22 sancı kısmı benim suyumun gelmesini de sayarsak 12-14 saat sürdü 😂😂 5 saat suni aldım 15-20 dk dogurdum tam açıklık oldu ıkınma bebeğin çıkması o kadar sürdü
hunilimom melekmi22 öyle de böyle de cikicak o çocuk kız 😂😂 ama sancı öyle sürekli olan şey değil gözünü korkutmasın
melekmi22 hunilimom şuan yalancı sancılarım var çığlık atmamak için zor duruyorum ama ağlıyorum öyle böyle değil hemde durduramıyorum kendimi sancidan ağrıdan 🥺🥺 çıkma annem çıkma diyorum ama böyle durumlarda da çik artık annem diyorum 😂😂
melekmi22 hunilimom öyle deme kız benim canım biraz fazla tatlıdır ndjdjd iyi bile dayanıyorum sadece ağlıyorum 😂😂😂 giriyorum rahatlatiyo ama yine çekeceğim varsa cekiyorum
ahsenka Huda-27 iki doğum yaptım devlette. İlkinde lavman yapıldı . İkincide yapılmadı bir sıkıntı olmadı 😂