Kızlar ilk doğumum özelde normal olmuştu lavman yapılmıştı şimdi ikinci doğumum olucak muhtemelen devlette olacak devlette lavman yapılıyor mu çünkü ne kadar normal birşey de olsa ben çok çekinirim en azından o süreci daha güzel yönetmek için benim rahat olmam lazım merak ettim