Limonlukekkk aynen hep sezonluk ve eşyalı 🥲 onun dışında da sobalı ve 20 yaş üstü binalar 🥺 tek tük doğalgazlı yeni bina bulduk babamlar gidiyor bakmaya tutacağız onlardan birini inşallah. Yaa şey soracağım bu Şarköy e deniz kenarindaki yollardan gidiş var mı merkezden öyle dümdük 😂 yoksa baya yukarıdan gösteriyor Malkara falan oralardan mi yol var sadece