Merve-betul Ozgee9393 bende orda oturdum tam neresinde eski mahallem ben şu binanın altındaki bakkal vardı ya küçük onun karşısında oturmuştum
Zeynepesma Hatice_11 annem ordan gelin gelmis ara ara gidiyorlar hatta haftaya yine gideceklermis ben ailemle mesafeliyim bu yüzden gitmiyorum
Hatice_11 Fatma_ecem4 kuzenim de hassa akbez di sanırım orada oturuyordu taşındılar daha önce gelmiştim 🤗
myangelson Limonlukekkk evet maalesef moralimiz bozuldu biraz ev konusunda falan sıkıntı yaşıyoruz 🥲 bir de Hastanesi’nde 3-4 tane bölüm var kadın doğum falan yok merkeze gitmek gerekcek o sıkıntı olacak bizim için 🥲
Limonlukekkk myangelson şarköy bide yazlık yer ya evlerın çoğunu yazlık olarak kiraya verıolar yolları da virajlıdır şarköyün