Neferut ay resmen son 2 haftamı tarif ediyorsun. 33 teyim, 31 den beri böyleyim. Sürekli bi dengemi sağlamaya çalışıyorum. Bir yere yaslanıyorsam ya da yatıyorsam problem yaşamıyorum. Ama ayaktaysam ya da dik oturuyorsam sallanıp duruyorum 🤦🏻♀️bu his asla baş dönmesi değil. Farklı bir şey. Ayaklarımı sağlam basmaya çalışmaktan tabanlarım ağrıyor artık
Tansiyon şeker rutin takip ediyorum, ikisi de normal