Tosbikim12 benimde 5 yaşında kızım var ikinci bebek planı hızlandırmadan önce erken menapoz riskim oluştu amh testlerimde sonuç çok düşük çıktı doktor eğer ikinci bir bebek düşünüyorsanız hiç ertelemeyin hatta 6 ay olmazsa gelin tüp bebek konuşalım dedi. İnanılmaz modum düşmüştü. 2-3 ay sonra oldu ama o 2-3 ay aa olmıyo galiba olmayacak kafasıyla gezdim gerçekten doktorların söylemine göre, ama son ay saldım Allahın dediği olur dedim olacağı varsa nasibimizde varsa olur yoksa olmaz ne olursa hayırlısı olsun diye düşünmeye çalıştım. Olmuyo galiba olmayacak diye düşünmeyin hiç size tavsiyem dua edin bol bol.