Eliff_gny gebelikte oluyo düşük tansiyon özellikle ilk 3 ay .. kendinizi kötü hissetmeye başlarsanız mutlaka acile görünün aşırı düşmesi de tehlikeli bir durum. Ani hareketlerden de uzun süre yatıp hareketsiz kalmaktan da kaçının, çok ayakta kalmak da başınızı döndürebilir, hafif hareketlerle aktif olmaya çalışın, az ve sık beslenin bana söylenenler bunlardı yani.. açlık yorgunluk hareketsizlik düşmesine veya artmasına sebep olabilir