momtobe8 oturup konuşun bu konu çok hassas . Bebek çocuk genç koz anne Ve nine olacak hayatının her bölümünde kuşağa hoş gelmeli. Çok sıkıntılı bir durum bu isim olayı. Mesela biz oğluma hamilelikte doğurana kadar ırmak dedik sevdik. Doğdu eşim yağız bir oğlan olsun yağız oldun mu dedi. Tamam dedim yoksa bende onun babasının isimini önerecek Ahmet koyalım diyecektim . İyi düşünün .