momtobe8 Kesinlikle “Bilge” ismi çok güzel ve karakterli bir isim.
Birde “Rana” ismini çok beğeniyorum. Ama telaffuzu çok zor, anlamı da “Güzel hoş kadın” demek.
Son zamanlarda moda olan “Arya, Mila,Neva...” gibi isimler bana da oldukça itici geliyor.