Benim de şuan 10 dk sonra 40+6 oluyorum ben sabah doktora gideceğim büyük ihtimal yatis ve suni verecek geçenlerde gittim nstde sanci cıktı açılma olmadgi için kabul etmedim yatis ama yarn yatarm büyük ihtimal benim bide 2 gebelik erken gelir diye düşündüm hep hiç gelesi yokmuş bu bebeğin