Canım evet benimde öyle. Senle aynı şeyleri yaşıyorum. Adet olmama 8 gün var idrar testi yapıyorum negatif çıkıyor. Benim çok bel ağrım var ayaklarımın altı yanıyor bir de yumurtalıklarımda batma ve kasık ağrısı var. Bende napıcam bilemedim. Kan testi versem çıkar mı acaba bilen varsa yardımcı olabilir mi ?