Herkese merhaba
Tam döngünün 15. Gününde floya göre hamilelik sansı yüksekken birliktelikte korunmadık 2 yıl sonrasında hiç dışarıya çıkan olmadı 🤣 2 gün sonrasında sol kasıkta hafif haiff ağrılar basladı girip çıkıyor kasık ağrısı falan ilk hamileliğimde de batmayla öğrendim dayanamadım 6 gün kala test yaptım 2kez çıkmadı bu arada belirtilerde var midem bulanıyo asırı uyuyorum hemde asırı hep yorgunum halsizim testte cıkmayınca sıcaklardan diye düşündüm ama şimdi dünden beri sol kasığımda full batma var tek taraflı oluşsaydı ince bi çizgi bile olmaz mıydı ilişkiye ayın 7sinde ve 8inde girdik şans yüksekken
Adet günüm 26 sında baslıyor ne yapsam karar veremedim tekrar test yapıyımmı sizce ya böyle bisey yasayan oldumu belirti var psikolojik mi değil mi çözemiyorum bekleyemedim gecikme isini böyle bisey yasayan varmı😵💫😵💫😵💫😵💫