Ayseses çok yıpratıcı bir süreç olur sürekli kayıp vermek yaşınız kaç tüp Bebek desem hamile kalıyorsun onda sorun yok bence çok iyi bir doktor bul kendine baştan aşağı göster kendini ne sorun var ne yapman gerekiyor nasıl bir tedavi seni bekler belki safa sağlıklı bir gebelik elde edilir