Ayseses dış gebelık degıldır ınsallah velevkı olsa bıle uzulmeyın daha haftanız cok küçük hıc bir zararı olmadan atlatırsınız, doktor takıbı ile bakacak artış devam edıyorsa zaten dış gebelık şüphesi koyar artış devam etmıyorsa kimyasal gebelıktır bazı kadınlarda artış cok az yukselıp sonra düşüşe geçiyor kımyasal oluyor artış tek başına dış gebelık sayılamaz 1500 lerde kese gozukmez ıse vajinal yoldan tanı o şekilde konur benım bıldıgım dış gebelık yaşayan kadınlar degerlerı daha yüksek seyırde izliyor bınler gibi kımyasala benzıyor hayırlısı olsun lutfen uzmeyın kendınızı