YeniGelinMeselesi bizim kız biraz tontik 4 kiloya ulaşırsa normal yapamazsın dedi o yüzden ne yap et doğur dedi😃 çatı muayenesi Perşembe yapacak,pazartesi tekrar nst. Evet ya o egzersizi duydum dün açtım yapamadım. Benim dizimde ciddi problem var o sebeple yapamiyorum biraz denedim zorladım da ağrım oldu ama sabah uyandığımda karnım düşmüştü vallahi billahi 😂 hurma yiyorum 2 gündür bakalim