Tazeanne123456 Merhaba, cybex modelleri çoğu bebek mağazasında göremiyorum. Hep online var. Kendim gidip görüp deneyip almak istiyorum. Cybex mios anakucağı ve puseti modeli hangi mağazada görebilirim? Daha önce gören var mıdır? Görsel paylaşıyorum.
Eceliza3434 Tazeanne123456 bu ama t gloud mioS biraz farkli ve size önerim operadan inceleyin ama dolap uygulamasindan avrupadan getiren kisilerden alin ciddi fark var örn burda priam 2.000€ dolapda rahat 1000-1500€ bulabilirsin… ben getiriyorum ve satiyordum bi ara kendime 6 parcali priam aldim burda en az 2.800€ gelen ben 1.800€ yaptim
s_koc Tazeanne123456 merhaba ben gördüm operaistanbul cadde magazasında sürüş açısından çok dengeli gelmedi açıkçası ben de bunu almayı düşünürken sürüşünden ötürü vazgeçtim. Bugaboo bakabilirsiniz ya da başka cybex modeli.
aogoya Tazeanne123456 opera Florya mağazasında vardı hepsi Ve ben ön arka tekerlekleri küçük biraz savruluyor Arnavut kaldırımlarında diye balios almıştım ama bunun görüntüsü daha hoş tabi
Tazeanne123456 Tatitati evet bebek arabası ayrı ana kucağı ayrı oluyor. İlk aylarda en az 6 aya kadar anakucağını bebek arabasına özel aparatla takıp kullanılıyor. 6 ay sonrası puset olarak kullanılabilir.
Tatitati Tazeanne123456 bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın puset hangi alanda kullanılıyor 6 aya kadar bebek arabasına takıp gezeceğiz tamam ama onun dışında nerde işe yarıyor acaba
aslgrs Tatitati araçta oto koltuğu niyetine kullanılıyor. Biz mios kullanmıştık artık kabin boya geçtik
Tatitati aslgrs araçta oto koltuğu için başka bir model var aklımda onu alacağım o model de çıkmıyor yerinden oyüzden ekstra puset oluyor aslında
aslgrs Tatitati bizde besafe in aynı tarzda oto koltuğunu kullanıyoruz. İçinde yenidoğana ait ped oluyor ilk başta ama yinede dik. Bebek 4 aylık olana kadar kullanmak imkanızsız o ped olsada. Sarmıyo ve yinede dik kalıyo en yatar pozisyonu bile
Tazeanne123456 Eceliza3434 hangi ülkeden getiriyordunuz eşim yurtdışında çalışıyor ona söyleyebilirim
Seros3535 Tazeanne123456 Tazeanne123456 Merhaba ben cybex balios s Lux modelini tercih ettim tavsiye ederim
PinkBerryy Tazeanne123456 Selam biz de Balios alacağız ama Mios da kafamı kurcalıyor tasarımından ötürü çok estetik 😂 Ama tekerlekleri küçük bilemiyorum siz ne yaptınız aldınız mı?
PinkBerryy Tazeanne123456 Uçakla paketli mi getirdiniz sıkıntı oldu mu acaba? Eşim de gidicek o yüzden soruyorum