Rabiul Hulo2105 36 olduk bugün , doğum şekline de karar vermedim daha erken diye kafamda asla oturtmadım bir şeyi hangisi olursa sezaryen derim normal olur , normal derim sezaryen olur yarın randevum var bakalım zaten makat gelişliydi
Rabiul Hulo2105 aynen canım inşallah bakalım. 🤲🏻 sen sezaryen istiyordun dimi kaç haftalık oldun tahmini doğum ne dedi doktor
Hulo2105 Rabiul mayıs sonu sorduk normal 49 bin sezeryan 50 + 4 bin epidural ücreti dediler. Ama haziranda zamlanıcak demişlerdi. 🥲 eşim bir de suit tutalım dedi 2 gece için 13 bin tl de oda parası vericez.
Rabiul Hulo2105 iyi gene canım liv için bu taraftaki daha pahalıdır gerçi benim doktorum da 2 hastaneyle anlaşmalı biri 32 diğer 60 bin memorial Bahçelievler 60 bin istiyor ama ban çok uzak acil bir durum olmadığı sürece diğer hastane daha yakın onu tercih ettim pazartesi konuşacağız işte bakalım hayırlısı olsun
Hulo2105 Rabiul ne kadar çok fark var yaa biri 32 diğeri 60 yani aslında aynı işlem ama resmen 2 katı 😨
Rabiul Hulo2105 hastane farkı canım biri memorial diğeri vızdık sonuçta doğum yaptıracak doktor belli
Rabiul metemom_ baya ince canım bir de kemeri çıkıyor olsa altına battaniye sererim problem olmaz ama kemer çıkmıyor
metemom_ Rabiul kemeri de normal bir kemer değilmiş baya detaylı merak ettim bu kadar ince pedin üstüne yatırılmıyordur heralde ya yün yorgan yaptırdım ben aldığım büyük beşiğin içine onunda çok inceydi pedi
Rabiul metemom_ geldi de ben dışarıdayım eve geçince bakıcam kapıya koydulwr benimkine sığmaz ölçüsü uymuyordu zaten