metemom_ Rabiul arkadaşım aldı da o normal termos da aynı işi görür dedi o yüzden almadım evde termos olduğu için canım
Rabiul Zuluf_03 şimdilik mama değilde dışarıda emzirecek durumum olmazsa diye aldım sütü biberona koyar içine koyarım diye tabi biberon da şimdi değil
Rabiul Zuluf_03 orası öyle canım belki süt gelmeyecek yetmeyecek veya kesilecek belli olmaz ki böyle şeyler
nurdangg Rabiul ölçülere göre almaya dikkat edin bir de yenidoğanlarda aşırı yumuşak yatak önerilmiyor bebeklerin omurga yapısı için bizim kullandığımızdan daha sert yapıda olmalıymış yatakları süngerimsi yumuşak olmasın buna dikkat edin yeterlidir onun harici model veya markanın önemi yok bence
Rabiul nurdangg canım park yatağımın içine süngeri var zaten almıştım . beşiğimin ölçüsü küçük uygun bulamadım onun için öneri arıyorum bende
Rabiul metemom_ umay bebek den aldım 640 tl ye indirimde şuan ama ölçüsü uymuyor 🥹 içindeki reflü yatağı çıkarılabilirmiş belki o zaman uyum sağlar
metemom_ Rabiul bende tam sana yazacaktım az önce bende aldığımı iptal edip onu aldım çıkarılabilir sünger bölümleri de var olarak görünüyor eğer öyleyse ayaklarının olduğu kısmı çıkartıp kullanırsın canım
Rabiul metemom_ aynen bende gördüm yıkanabilir miş o dışındaki sünger çıkınca hem iç süngeri çıkıyormuş hem bariyer olanlar
metemom_ Rabiul bana en çok araba seyahatinde lazım olacak diye düşünüyorum alt değiştirmesi vs çok kolay olur mantıklı bir ürün gerçekten
Rabiul metemom_ ölçüleri benim beşiğe uymuyor maalesef büyük kalıyor soru olarak da sordum onlarda söyledi olmaz diye ama gelsin bakalım dışarıda da kullanırım anneme , kayınvalideme , tatile giderken içinde yatırırım
Hulo2105 Rabiul aşko sen neden beşiği o kadar ufak aldın özellikle mi yani senin evde 1+1 di çünkü hani büyük bişey alsan daha iyi olmaz mıydı bu sefer gene mi yatak alcan ?
Rabiul Hulo2105 park yatak almıştım beşik alma düşüncem yoktu , kayınvalidem de ben beşik almak istiyorum dedi bu modeli aldık bunu beğenmiştim 🙈 ama içindeki kemer çıkmıyor çıksa sorun değil
Rabiul Hulo2105 var canım onun süngerini de almıştım taşınana kadar idare eder taşındıktan sonra odasını yaparım diye ama bu gidişle belki de park yatağını kullanmayacağım bile 🫣