Duygu07 snmtrhn yaaaa çok üzüldüm 😔 bende bu hafta deniyorum bakalım inşallah faydası olmuştur ya. Anlamadığım bir şey var bebeğe giden kan akışı doplerde falan iyi çıkarken neden beslenemiyor bebeğim? Bunu soracam doktora.
snmtrhn Duygu07 o birazda genetik oluyor galiba minyon bebekler olcaklar demekki herkes tosun gibi bebek doguramior benim.atkadasima 3 600 dedi cocuguna cocuk bi dogdu 2790 valla simdi turp gibi 9 aylik oldu bileee yanicokta sey yapmamak.lazim galiba
Kekmez Elifff77 kardeş ben onları yemedim bebeğim normal kiloda doğdu çok kafana takma olacağı kadar alacağı kadar oluyor