Elifff77 gelişmediği için Bekletmenin anlamı yok dedi doktor sezaryen doğum olucak bu benim tercihim zaten ama ben beslenmeme çok dikkat ediyorum 17 kilo aldım sağlıklı beslenmeme rağmen hep kendime alıyorum 28 haftadan beri haftada iki kez kontrole gidiyorum korkudan uyku uyuyamıyorum Allah hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah