Arkadaşlar merhaba, Antalya da yaşıyorum. 35 haftalık olduk. Hediyelikler vs tamam ama çikolataları hala almadım. Antalya da ben durduğum yerde eridiğim için çikolatalarda erir diye düşünüyorum oğlum mayıs doğumlu onun çikolatasını 34. Hafta da almıştım bişey olmamıştı ama şimdi emin olamıyorum. Almalı mıyım?