Hafizeipek Senayemre 10 günde 1 çağıriyo hep ama hareketleri azalırsa acile gel diyor hiç öyle 1 hafta sonra gel falan da demedi. Mesela bu ay 15 inde gel dedi ama randevu yok 17 sinde gitcem. Tabi gidene kadar doğurmazsam 😂
Senayemre Hafizeipek 😂😂beni artk haftada bir cagiriyor kiz biz senle aynımıyız ben bugun taam 38 oldum
Sudem Senayemre hhahaha bnde bisi oldu sandim tövbest 😂 umarim sen ben ve Hafizeipek ayni gun doğururuz 😂😂
Hafizeipek Sudem 9 ay boyunca buradaki postları okuyup okuyup erken doğum yapcam diye paronayak oldum şimdi de doğmuyor 😂😂😂
Senayemre Sudem @Hafizeipek tabikide hala dogurmuyorm sancım 13😂😂 acılmam sıfır 😂😂 doguma 28 ocak dedi bakalım beklicez🤷♀️🤷♀️
Senayemre Sudem haber ver kiz ama acılmam bile yokmus ya böyle bişi olamaz bari acılmam olaydi😂😂😂😂 rahimde sadece yumusama varmiş bu gidisle 42 görürüm😒
Reyhankarabiber Senayemre en azından yumuşama varmş inşaallah bir an önce sağlıkla açılma da olur doğum gerçekleşir bizde hiç bişey yok sadece baş aşağı dönmüş duruyo öyle minik hanım 39+3 olduk bide 😂😂