Hafizeipek Senayemre ben de bazen doğsun diyorum yani 38 olcak artık kötü bişey mi istiyorum ki herkes bekle 40 olsun diyo 🙄
Yarenelibol Senayemre kasılmaları takip et diyor ne dicek ama yatıs isticem suni versn cumartesi kontrolde belli olck herşey
Senayemre Mrvdllr doguramadim😂😂😂 ama hafif hafif arada gelip gidiyor cocuk kanala girmeyede çalışıyor olabilir doktoruma mesaj attm yarin kontrolm var zaten
Tostosunannesi Senayemre Ayy cok heyecanli gelsin artik hayirlisiyla 😁😍 Kız bizde tık yok ya korkuyorum şu 41 oldum hala doğurmadım diyenlerden olucam diye 😂
Nursen21 Senayemre acele etme iyice sancın çoğalsın sonrA git ama iyice açılsın diye hareketlerini çoğalt 🥳🤩
Bsrerkk Senayemre kramp mo giriyo adet ağrısı gibimi benimde aynı düzensiz kramp giriyordu bugün temizlik yapıyorum belki tetiklerim diye 😆 doğsun artık
Sudem Senayemre kiz sen doğurmadın mi hala 😁 şaka bi yana gece o sancilar bendede var 😬 bizi kandiriyo bu bebekler 😑😑😑