Senayemre YAlanci sanci 3 saat sürermi yani 3 satte böyle düzensiz ara ara gelirmi 5-10-8-7-15 dk gibi zamanlarda 3 saat sürermi yoksa gercek sancımı
Hbsanneoluyo Senayemre kız doğurucan bugün sen😂 Yalancı sancı dinlenince pozisyon değiştirince geçer Bide sıcak suya gir bakalım geçmezse git doktora😇😇
Tostosunannesi Senayemre Bu gidisle bence 10 cm açıklıkla hastanede olursun gibime geliyor 😂 Hadi insallah 😍
Calasun Senayemre sanci siddetin artiyorsa her dafasinda pozisyon degistirdiginde gecmiyorsa , suyun , nisanin, ishal, bulanti .... belirtilerin varsa gercek sanci sakinlesip derin nefes egzersizleri yap azalma olucakmi ilik bir dusta iyi geliyor
Selale_bati Senayemre ay hadi hayirli dogumlar sag elin basimiza))) sicak dus al gecmezse dogum sancisidir hadi kos doktora arabada dogurcan
Senayemre Tostosunannesi 😂😂😂ay inşallahh şimdi cok şiddetli degil ya o yüzden gitmek istemiyorum ayy bilemiyorum 😒🤭
Bsrerkk Senayemre kramp mo giriyo adet ağrısı gibimi benimde aynı düzensiz kramp giriyordu bugün temizlik yapıyorum belki tetiklerim diye 😆 doğsun artık
Senayemre Hafizeipek 😂😂😂inşallah yaa dogurayim artk sabrim kalmadi ama dogum modundada deglm kendimi hazir hissetmiyorum 😂😂
Calasun Senayemre yok kabizlik az su tuketmenden kati gidalar tuketmenle alakali yada ilaclarin yan etkisi , suan sakinlesip derin nefes al burnundan yavasca ver bi bardak su ic biraz yuru yavas yavas bakalim zalicakmi sancilar kasma vucudunu💞
Hafizeipek Senayemre ben de bazen doğsun diyorum yani 38 olcak artık kötü bişey mi istiyorum ki herkes bekle 40 olsun diyo 🙄
Yarenelibol Senayemre belden girio ama kasığa girmio o geçio sonra ara ara bıçak batması gibi oluo yanıo sanki orası vajinam kasığımda cok hafif arılar oluyor bazen bianda sidetlenio duruo ama çok uzun sürüo toplanıo arı olmuo orası semsert ve oraya dokunsam acıo belim arıo aynı anda bu yalancı sancımı smdi toplanması 1,5 daka sürdü hesabladm😂ama hep aynı şeyler siddeti artmio
Elfsr12 Senayemre Benimde çok sık oluyor dinler birazda elinde hafif masaj yapınca geçiyor tatlım telaş yapma böyle sancıların olur dediyse doktorun