Edaacar-ozkan Her şey normal ilerliyorsa tabiki normal doğumdan yana olun. Ama bazen kendiniz seçemiyorsunuz. Normal doğumda sancı çekiyorsunuz ve ne kadar çekeceğiniz belli değil.sezeryanda sonrasında ciddi acı çekiyorsunuz ve bu kesin bir şey. Bir çok ameliyattan ciddi bir ameliyat çünkü. Onu doğumdan saymamak vs böyle çağ dışı düşünceleri de dinlemeyin lütfen. Keyfiniz ne istiyorsa öyle devam edin 😉