Edaacar-ozkan ebeyim yüzlerce doğum yaptırdım o ağrıdan öleni daha görmedim çok şükür o ölüyorum diye bağıranlar kısa süre sonra bebeklerini kucağına alıyor ve bi daha sesleri çıkmıyor siz ona bakmayın bi duydum kurtarın dediler aaa neler gördüm mü dediniz gerçekten yine saygı duyarım normal istememenize ama bence doğum için tek seçenek olmalı ameliyat risk varsa olmalı bedenimiz kendini zaten hazırlıyor her şey için ona izin vermeliyiz şunu da eklemek isterim doğumda kendini yerden yere atıp 10 kişi tuttuğumuz kadınlar da var sakince gıkı çıkmadan doğuran da doğum bile karakter meselesi ve inşallah ben de normal doğum istiyorum sağlıkla alırız inşallah bebeklerimizi kucağımıza 🌸