Fatma_ecem4 bizde 8. Haftada duyduk biraz bekledik o bekleyiş asır gibiydi kalp atışını duymak için şimdi ise çok şükür 20. Haftadayız inşallah hiçbir sıkıntı olmadan rahat bir şekilde 40 . Haftaları görürüz ve sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza alırız