LeylaEla Aynuranneoluyor bizde 8+3 olduk 🥰 fasülye kadarız 😄 maalesef mide bulantısı halsızlık devam hemde nasıl 🤣
Aynuranneoluyor Ebruyi canmyavrum kiz bir ayda coktum ya:( bir an once bulanti halsizlik gecsin istiyorum hayattan koptum
Beybyi Aynuranneoluyor canmyavrum Ebruyi Sedef61sedef LeylaEla EksiErik helloandhello Ayaz_Aybars_mom Nurcantas65 AysenTpbs Gayecik kızlar kaçıncı hafta da bebeğin kalbini duydunuz ve bebeği gördünüz acaba ve miğde bulantıniz kaçıncı haftada başladı ben şuan 4+3 üm
canmyavrum Sedef61sedef ben 5 . Haftadan başladı ilk dogumum dogum anına kadar kustum bu inşallah kusmam o kadar süre
Aynuranneoluyor Sedef61sedef 6 haftada tiksinmeye basladim hala acken bulantim oluyor acil yemem lazim :(
EksiErik 1 ila 18 subat arasi gorunuyor benim de dogumum hayirlisiyla. Yanliz sicaklar fena etkiliyor beni
SevalElmas Bugün 7 haftalık olduk inanılmaz halsiz ve mide bulantılı geçiyor mide yanmasını saymıyorum bile ölüm gibi birşey oluyor
Aynuranneoluyor SevalElmas al bendende okadar keske uyuyabilsem kizimda oyle guzel uyuyordum ogleye kadar suan geceleri baykus gibiyim cildiricam
Aynuranneoluyor Hunilianne222 masallahin var😅 biz ölumden donuyoruz her gunn. Allah nazardan korusun sizi
helloandhello Hunilianne222 Gayecik 10+3 benimde bugün bulantı kusma yok baş ağrısı var 10’da başladı baş ağrısıda kramplara devam akıntılar var bide 😞
Ayaz_Aybars_mom Aynuranneoluyor 8+6 dan selamm 😀 mide bulantisidan eridik bittik yeni basladi oda oglumda premses gibiydim bu ney böle 😀😀😀 bugün kontrolüm var görelim bakalim yaramaz fasulyeyi 🥰🥰🥰🫠🫠🫠