-Buse35 bnmde 20 haftadan beri aynı sırt üstü uzanamaz oldum yediğim içtiğim herşey dokunuyor renni denedim gaviscon denedim hiçbir şey fayda etmedi enson Dr fomadin diye bir hap verdi akşam üzeri 4 gibi içiyorum en azından akşam rahat ediyorum bu arada şuan 38+2 im sabah 6 da sezeryan için yatısim var ve ben bu haftaya kadar pirilam kullandım xmideden çok cektim