aslhnkrts9 Ay benimde aynı oldu.İkiz gebelik karnım biraz daha hızlı buyuyor.O yuzden midir nedir bi ara 26.hafta gibi cok sızlıyordugöbek deliği cevresi.Şimdi 31 haftalık olduk agrı gecti.Yeni çatlaklar olustu falan.Agrı varken catlak yoktu.Belkide çatlayacağı için ağrımıştı diye düşünüyorum şimdi.