-Nazli7- benim de başıma geldi ve şuan yine acı girdi acımla yazıyorum sağlık ocağındaki ebeme sormuştum ben öncesinde göbek fıtığı yada başka bişey varsa ondandır demişti doğumu etkiler mi dedim hiç etkisi olmaz ama doğumdan sonra bir görün demişti bir ara durdu acısı ama şuan tekrarlıyor göbek deliğim ve kaburgam çok acıyor benim 30+5 olduk