Aysee6346 şükür dün kontrole gittim açılmam 3 ye kalmış ayın 10 u gibi bekliyoruz dedi ama ne zaman geleceği belli olmaz kendisi ne zaman gelmek isterse dedi doğum pozisyonuna geçmemiş olduğunu yani yüzünü dönmediğini söyledi zaten dönünce doğum başlıyor dedi, nst ye de sokma ihtiyacı hissetmedi o sebepten çok rahatladım 🍀