Daha öncede post attım 35+2 de sancım vardı hastanede yattım ilaç inne ve serum yedim 3cm açıklık vardı öyle durdurdular ve 36+6 da gecede sancım vardı sabah nişan geldi ve çok şükür doğumum oldu oğluşum şu anda yanımda merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz 2.dogumum 🥹