Deletedmom56 Yazdığını okurken içime işledi ilk gebeliğimde aynı şeyleri yaşamışız canım tek fark benim eşim yanımdaydı 😞 Hiç kötü belirtim yoktu belirtilerin bitmesini de ilk trimesterın bitmesinden sanıyodum
sadece 2 damla kahverengi leke gördüm diye gittim doktorun kapısındayken 12. haftaya girdik içerde cinsiyet sorarız diyen eşimle gülüşüp içeri girdik ki 25 gündür ölmüş dedi doktor 😭
Allahım bu kez kazasız belasız hareketlenceği haftaya ulaştırır bizi de inşşallah sabırdan başka çare yok Ve her gün 7 ayetel kürsi okuyorum zaten canım her namazdan sonra dualar ediyorum. İnşşallah heppimiz sağlıkla Ve hayırla bu dönemi bitirip kucağımıza alırız tatlım çok teşşekkürler 🙏😚🧚♀️