Alparslanmom__ Merhaba ben bugün hastaneye gittim 2100 Gr bebeğim 40 cm herşeyi haftasına uyumlu dedi.tahlil verdim yarın sonyc için çağırdı ama nts istemedi.Bir sonraki muayene günüm ne zaman olsun diye sormayı unuttum sanırım herkes iki haftada bir gidiyor fakat devlet hastanesi ayın dolmadan randevu vermiyor.Biz nasıl muayene olacaz.Sonuclarimi göstermeye gitmeyi düşünmüyorum sağlık ocağına göstericm o yüzden siz giderseniz sorar misiniz yarin