Esragok7 Kızlar merhaba. Benim bebek 31. Haftada 2100 gramdı. İri olduğu için tedirginim. Haftaya gidicem ve korkuyorum sezeryan olmak zorunda kalırım diye. (İyileşme süreci uzun olduğu için) Siz kaç kilo doğurdunuz. Bu durumu yaşayan oldu mu?
Aybukegursoy Esragok7 bende 35. Haftadayım iri olacak bebeğim 3200 kg şuanda sormayın endişeliyim şurda yorumları okuyayım
Alparslanmom__ Esragok7 ben 31. Haftamda 1790 gramdi bu salı birdaha kontrolümüz var 33 haftada bakalm nekadar olmus
Badehandekuzey Esragok7 ultrason tahmini sonucu veriyor sana 4 kilo doğacak deyip sezeryan günü verir 3 kilo çocuk doğabilir 😂
Kontes001 Hayırlısı olsun hakkınızda. Normal sezeryan farketmez her doğum kendine göre kolay veya zor. Sağlıkla doğsun inşallah
GuzelMelegimm Edaa01 gelişim geriliği falan dedi mi? Ciddi gelişim geriliği var. Tedbir amaçlı ne yapıyor ya da Doppler baktı mı?
Edaa01 GuzelMelegimm pardon canım kilosunu yanlış yazmışım 2,425, doktor normall dedi herşey yolunda dedi bu haftalardan sonra daha hızlı kilo alır dedi bakalım midemde cok ekşiyor diye cok biirşeyde yiyemiyorum
Helbestt Alparslanmom__ ben de pazartesi 33 haftalık oluyorum pazartesiye randevum var inşaallah bebişlerimiz iyidir.Benimkinin hareketleri çok çok az iki gündür o yüzden korkuyorum 😏
Alparslanmom__ Helbestt benimde öyle yerlerimi daraldı acaba geçen kontrolumde doktoruma sormuştum günde 10 defa hareket etse yeterli diyordu ama ben yinede endiseliym açıkçası
irem_ibrahimdgn Esragok7 ilk gebeliğimde benimde bebeğim kiloluluydu 30 haftadan itibaren diyete sokmuştu beni normal yapabileyim diye yoksa şekerim galan yoktu kızım 3.400 gram 40 cm doğdu normal doğum şimdi 36. Haftalık oğluma hamileyim 2458 gram 48 cm
Helbestt Alparslanmom__ ben de çok endişeliyim.iki hafta önce yine öyle oldu birkaç gün sürdü düzeldi belki yine düzelir bir pozisyona giriyorlar belkide o yüzden hareketlerini hissetmiyor olabiliriz.Pazartesiyi iple çekiyorum o yüzden.bir de açıkçası kilosunu çok merak ediyorum
Helbestt Alparslanmom__ Merhaba ben bugün hastaneye gittim 2100 Gr bebeğim 40 cm herşeyi haftasına uyumlu dedi.tahlil verdim yarın sonyc için çağırdı ama nts istemedi.Bir sonraki muayene günüm ne zaman olsun diye sormayı unuttum sanırım herkes iki haftada bir gidiyor fakat devlet hastanesi ayın dolmadan randevu vermiyor.Biz nasıl muayene olacaz.Sonuclarimi göstermeye gitmeyi düşünmüyorum sağlık ocağına göstericm o yüzden siz giderseniz sorar misiniz yarin
ZeyneppppGucer 28 haftalıkken son kontrolünde 1.803 gr dediler sizce nasıl kilosu yarın 30 haftalık oluyoruz 😍
Niloyaaaaa ZeyneppppGucer maşallah Bizimki 25 haftalıkken 850 gramdı yarın tam 28 haftalık olucak inşallah 1000 gram olmuştur diye dua ediyorum 😅 sizinki biraz tombik olucak sanki gebelik şekeriniz var mı
buseyusuf27 Esragok7 ilk kızımı 36+2 de 2020kg ıle doğurmustum zorunlu sezeryan olmustum gebelık zehrlenmesnden şimdi oğluma gebeyım en son 33+3 de 2110kg du suan kac blmyorm pzrtesı gdcm doktora
As12344 buseyusuf27 gebelik zehirlenmesini nasıl anladı acaba belırtı meydı sizde birde devlette mı takıplısınız bende şüpheleniyorum da net bir bilgi alamadım y🙄
buseyusuf27 As12344 evt devletde takıplıyım saglık ocagında ıdrar tahlılı ve tanaıyon takıbı yapılıyor ıdrarda proteın kacagı cıkınca tansıyon cıknca yuksek ozman gebelık zehrlenmesı oluyor bıde vucutda anı kılo almak sısme flan olunca