sutlukahve_ yaaa canım benim yaaa kıyamam sana çok geçmiş olsun pıhtılaşma sorunu var mı paylaşımlarını okudum da 2. Kaybınmış 3. Kaybı beklemeden tahlillerini yaptır bence kürtaj sonrası ısrar etseydin keşke bende ilk kaybım çeşitli anomali nedeniyle olmuştu 16 haftalık iken folik asit yetersizliği nedeniyle olduğunu düşündükleri için genetik test amniyosentez gerekli değil demişti doktor araştırma hastanesiydi ama yalvar yakar tüm testleri yaptırdım genetik bir durum varsa tüp bebek tedavisi görürüm doğal yolla gebe kalmam demiştim bunun üzerine istemediğim tahlilleri bile yapmışlardı olmazsa 3 kaybım var de 2 düşük 1 kimyasal şeklinde o şekilde bakarlar belki tekrar çok geçmiş olsun