Mozi1605 gokyuzu777 8+3 olduk çok şükür 7 . Haftalarda olmadı ama bu haftalar tiksinme mide bulantısı eklendi 🥹🥹
Behacetler gokyuzu777 7+5 günlük ancak bu hafta bulantılarım azaldı iki hafta önce çok vardı ancak şuan iyiyim sadece halsizlik var aşırı derecede sıcaklardan mı bilemiyorum
Badehandekuzey gokyuzu777 7+5 halsizlik ve kaşık ağrısı var onun dışında iştahım çok açık hiç bulantım yok 🙈🤣
gokyuzu777 Mozi1605 canımm cok şükür 🙏💜 pralin diye bir ilaç önerdi dr ama yazdırmadım henüz bayram sonrası yazdırıcam bulantı icin
Yelizsnsy Mozi1605 bende 8+3 deyim şuana kadar mide bulantım olmadıı ateş basmalarım oluyor aradas kasık ve bel ağrım oluyor.
sutlukahve_ Behacetler aa seninle aynı dönem hamile kalmıştık görünce bi yazmak istedim test fotoğraflarını hatırlıyorum hersey yolundadır umarim
Durunun_kardesi Selam kızlar aşırı yoğun süt beyazı akıntı var ben de azıcık kasık hassasiyetim var bebişimi gördüm iki gün önce kalbini de gördük atıyordu bebeğimin kalbi çok şükür 🧿🧿🧿🧿💜 ama öyle çok belirtim yok benim ya hatta hiç yok gibi ❤️
gokyuzu777 Durunun_kardesi canım dr dedi ki rengi sarı ve yesil değilse akıntı korkma dedi. Kokusuz dimi
Ayaz_Aybars_mom Durunun_kardesi kac haftalikta gördunuz bebisinizi acaba kalbi vs ne zaman duydunuz benimde uygulamaya göre 4+3 şuan
Ummu__Meryem gokyuzu777 7haftalik olduk cok sukur uyku mide bulanma kuru oksuruk kusma halsizlik bitiriyor ara sira vajinaya baski batma kramp
Brc7 7+4 hafif bulantı iştahım yok halsizlik, göğüs hassasiyeti, açık krem rengi akıntı. birkaç gündür kasık ağrım arttı. Umarım herşey yolundadır 🌿🤰🏻🐣
Busragurpinar 7+2 olduk bizde kasik ağrısı yemek yedikten sonra mide bulantısı ve ağızda tuhaf bir tat 🌸
Sfa-nur 8+2 olduk benimde asiri açlık yaşıyorum surekli ac gibi hissediyorum bide 4 haftadan beri bitmek bilmeyen kahverengi akintim var 😒
Dlrdilara Sfa-nur aynısını yaşıyorum 8+3üm ve 5ten beri kahverengi akıntı var 🙄 kese etrafında kanama alanım varmış
Ysmckmk Sfa-nur nolur banada bi umut olun benimde 4 gündür bitmeyen bi kahverengi akıntım var çok korkuyorum düşük mü diye randevum 2 gün sonra 6+1 im bende
Sfa-nur Dlrdilara benimde yolk sac kesesi büyük dedi doktor bebege zarar verebilir dedi sizde sadece progestron mu kullanıyorsunuz