Kyhnsnl58 Benim iki gündür aşırı baş ağrım var iciyorum zaten sadece parol içebilirsin diyorlar canım
Scarlett Dryya teşekkür ederim sizede. Ana biran önce bi hekime danışın ben faranjit için ilk acile gittim ilaç veremem dediler 3 gün sonra dahada beter olunca doktora gittim. Neden gelmedin 3 gündür çok kötü olmuş diyip bide kortizon vermesi gerekti.
Kelebek123 Parol da aferin de içilebiliyor. Ben içtim şimdi de içiyorum. Tabi yine de doktora yada eczacıya danışın.