Dryya Kızlar çok kötü grip oldum vücudum resmen dökülüyor yerimden kalkamıyorum acaba yan etkisi var mı int baktım kullanılabilyormuş ama doktora soran var mı pek güvenemedim internete 😪🤒🥴
Sibelemre Dryya parolun hiç bi yan etkisi yok doktorlar da kullana bilirsiniz diyo ben sürekli kullaniyorum hamilelikten başka ilaç veriliyo malesef
Tugba07 Dryya Hamilelerin kullanabilecegi tek ilac olarak bilinir parol ☺️ Ben grip oldugumda da vermisti zaten doktor. Gönül rahatligiyla kullanabilirsiniz.
Selale_bati Dryya kullana bilirsin canim rahatlikla parolu bana doktorum yazmisdi parolu kasik agrilarim icin en basindan beri kullaniyorum 38 haftalik oldum halada asiri grip olursam biryerim acirsa iciyorum
Emanetim Bende fena grip oldum canim doktora gittim ilaclardan biride paroldu kullaniyorum insaallah bisey olmuyordur Rabbim sana da acil sifalar versin tum hastalara da
Scarlett Kaç haftalıksınız? Bana gebeliğimin başından beri her rahatsızlığımda parol verdiler ama hiçbir işe yaramıyor oyuzden kullanmıyorum bende 🙈 geçenlerde çok fena faranjit olduğum için sağlık ocağında başka bi ağrı kesici yazdı doktor ama onunda zararı olabilir diye sadece antibiyotikle ağlaya ağlaya atlattım sayılır
Scarlett Dryya mecbur kalınca zararsız olanlarından veriyor doktorlar benim ne idrar yolu enfeksiyonum ne mantarım bu aralarda faranjit bitmediği için sürekli bi ilaç içiyorum 24+6 yım
ozgeya Dryya Hayır bir sakıncası yok,hamilelikte Parol ve Minoset’i günde 3 taneye kadar içebiliyorsunuz.
Kubracls Dryya parol kullanabilirsin canım ıhlamur nane limon c vitamini ballı limonlu su bunlar faydalı inşallah hemen atlatırsın
Scarlett Dryya teşekkür ederim sizede. Ana biran önce bi hekime danışın ben faranjit için ilk acile gittim ilaç veremem dediler 3 gün sonra dahada beter olunca doktora gittim. Neden gelmedin 3 gündür çok kötü olmuş diyip bide kortizon vermesi gerekti.
Hayale Dryya 2aylıkken iki kez arka arkaya gtip oldum o zaman kullandim ara vererek sürekli deyil doktor zarari yok dedi kullandim
melegimizgeliyor Dryya kullanabilirsin canım bende çok kötü bi grip atlattım sayılır 😪İnşallah biran önce iyileşirsin Ihlamurda kaynat bol bol meyve ye 😘