Bizim de en başından beri 1 hafta öndeydi 2 aydır falan 2 hafta öne geçmiş 30 hafta olucaz şeker yüklemede sıkıntı çıkmadı şükür suyum da iyiymiş eşimin boyu bayağı uzun en son genetik olduğuna karar verdik ben de aşırı kilo almadım ama doktorum karpuz falan yiyorsan azalt biraz meyveyi dedi :))