denizleo09 Allah’ım sağlıcakla, zamanında ve kolay bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin. 2 3 hafta onde veya geride olabilir. Benim de en başından beri öyleydi 3 4 hafta önde gidiyor demisti. Hatta 9,5 kilo alarak gebeliği tamamladım diyete bile sokmuştu bebek kilo almasın diye ben yapmamıştım. Normal doğuramazsin 4,5 kilonun üzerinde dedi ve ertesi gün hemen sezaryene aldı. Sonuç 3008 gr doğdu 🤭❤