5+4 de 4000 küsür çıktı sadece keseyi görmüştük 7 haftalıkken bebeğimi ve kalp atışını gördük çok şükür. Cinsiyet felan deyince dikkatimi çekti. İlk çocuk Allah sağlıklı sıhhatli bağışlasın bize inşallah ama insan aşşşırı merak ediyo. Bir tanıdığım test çubuğundan tahminini söylüyor ve tutuyo aklıma o geldi. Köyü iki çizgiyse erkek silikse kız diyorlar ama bende pek inanmadım ona