Valla ben ilk doğumda birden son gücümle ıkındım 9 cm di dur diye bağırdı doktorum çok ıkınma hissi geliyordu özel çaba harcadım durabilmek için meğer boğuluyormuş bebeğim az kalsın. Üstüne bide hemoroid oldum çok ıkınmaktan. O yüzden düzensiz ve abartılı ıkınmayın Buda benim tavsiyem