yzcdlr3 Bhrdgan bende Medara gidiyorum henuz fiyat sormadım. Doğumuma normal doğum diyor doktorum hangi doktora gidiyorsunuz acaba
aysungnes Bhrdgan ben Sedat beye gidiyorum özel kliniğe hastahane doktoru olmadığı için onun farkıda olmuş olabilir doğumum pazartesi yeni aldık fiyatı da normal ya da sezaryen farketmiyor dedi bize
3_oglan_annesi Nuryzcccc bizim burada mesela 25 30 bin arası ddi olaki bı durum olursa tahlil vs ücret istiyolr bnde tercihi özele kullancam
Bhrdgan yzcdlr3 ben klinige gidiyorum ilknur gezgin takipliyim medarla anlaşmalılar fiyat sorduğumda normalde sezeyanda 21 bin nakit olursa 20 demişlerdi hastane zam yapabilir ama temmuz gibi demişlerdi ve belli değildi yani zam yapılmış demekki
aysungnes Ayliz010 bilge iyi fiyat vermiş ama benim doktorum medarla anlaşmalı olduğu için orada yapacağım inşaAllah