3_oglan_annesi nasıl ya Muşluyum sigortalyiz ama orda sigortası olmayıp yeşil kartlı olanlar hiç bir ücret yok ben ilk doğumumu Malatya da İnönü üniversitesinde yaptım yine bir ücret ödemedim sigorta vardı yani duyduğum bildiğim kadarıyla devlet hastanelerinde ücret alınmıyor