susaMom_ Samberf İlk gebeliğim endişelerim var bir de bir kaç gün önce bileğim kesildi kendi işimi bile goremiyorum 2 hafta daha vardı normal şartlarda hemen doğmaz bekler biraz diye ümit ediyordum suyunun azalmasıyla sıkı takibe geçirince korkmaya başladım
Samberf susaMom_ hiç korkma onlar sadece tedbir amaçlı suyu biterse müdahale edilsin diye takibe alıyorlar
susaMom_ ezgiakdgn Aç karnına gel deme sebebi ne acaba kan kontrolü yapar belki bilemedim aynıyız benimkinin suyu önceden azalmıştı ama iyi idare ediyorduk bu gittiğimde çok azalmış doğuma hazır ol dedi şaşırdım bı ağlama tuttu beni
ezgiakdgn susaMom_ cumartesi gidince doğuma aldı beni bi avuç suyu kalmış plesanta yaşlanmaya başlamış. İkimiz de iyiyiz çok şükür. Siz naptınız
susaMom_ surprizbebe İdrak edemedim hamile olduğuma bile inandiramadım kendime o yüzden böyle oldu büyük bı ihtimal bir gün doğacak diye diye o bir güne gelmek korkuttu Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🌸
Mervisimm07 ezgiakdgn normal doğummu oldu benimde sınırda ve 38 e yeni girdim suni sancı veririz normal doğuma uyumlu çatın dene dedi ama suni sancıdan korkuyorum