Havuç suyu muhakkak için. Şöyle ki içinde şeker yüksek olduğu için bebeğinizde hızla kilo alır. Ben 37’de doğurdum suyum az diye son iki hafta havuç suyu içiyordum günde yarım litre. Bebeğim 3610 doğdu tombul bir bebek olarak. Hem suyu dengeliyor hem bebeğe kilo aldırıyor.( tabiki şekeriniz vs herhangi bir sağlık sorununu yoksa)