dika BeyzaCnkya canım çok erken yapmışsin ben adetime 6 gün kala yaptım 0 çıktı negatifti adetimde gecikme oldu 4 gün sonra kan verdim yeni çıktı bekle adetin bı geçsin belki geç döllenme de olabilir
BeyzaCnkya dika ya işte benim 1 yaşında oğlum var onuda gecikmeden öğrenince şüphelendim. Gebelik hesaplama yapıyorum 2 hafta çıkıyor 2 hafta önce birliktelik olmadı o yüzden korkuyorum hayırlısı veren Allah ben olsun olmasın diyemem