BeyzaCnkya Sonucum 2,0 ng ml çıktı gebelik var mı Mide bulantısı sık tuvalete çıkma var, göğüslerde ağrı hassasiyet var
Yeniyeniden BeyzaCnkya sizin hesaplama şekliniz nedir bilmiyorum ama adete yakin yaptırdığınız doğru sonuçtur adet geçtiği gün yaptirdim.mesela ben 889 cikmisti
BeyzaCnkya BeyzaCnkya birliktelik oldu onun üzerinden 8 gün geçti ben 7. Gün test yaptırdım 2,0 ng çıktı
mrskorkut BeyzaCnkya regl e 2 hafta kala zaten hayatta çıkmaz canım regl gününe 2-3 gün kalmış olsa rahat 100 ler de çıkabilir sen bekle gününü
Ayshababy BeyzaCnkya erken gebelik testleri al canım adetine 1 hafta varken başla şuan yumurtlama doneminde olabilirsin
BeyzaCnkya Ayshababy yumurtlama dönemini geçtim ama mide bulantısı göğüs hasasiyeti kasık ağrısı var bende şüphelendim,
BeyzaCnkya Ayshababy bugün 8. Gün işte ama olsa çıkardı googleden filan bakıyorum varsa 6 10 arası belli olur diyor yine kesin olsun diye test verdircem idrar enfeksiyonu da olabilir nerdeyse belirtileri birebir aynı